Primăria a scos la concurs trei posturi de consilieri. Lungu anunțase că nu se mai fac angajări

Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea

a 3 funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei buget, contabilitate, fiscalitate după cum urmează:
• consilier, clasa I, principal la Serviciul fiscalitate persoane fizice                     – 1 post;
• consilier, clasa I, principal la Serviciul prelucrarea automată a datelor            – 1 post;
• consilier, clasa I, asistent la Serviciul prelucrarea automată a datelor             – 1 post;

Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.

Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt următoarele:
• Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei municipiului Suceava, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României – partea a III-a;
• Proba scrisă a concursul se va desfăşura în data de 12 septembrie 2017, cu începere de la ora 1000 la sediul Primăriei municipiului Suceava

Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) pentru consilier, clasa I, principal în cadrul Serviciului fiscalitate persoane fizice – BIBLIOGRAFIE
–  cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe economice, juridice şi ştiinţe administrative cu specializarea administraţie publică
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 5 ani
b) pentru consilier, clasa I, principal în cadrul Serviciului prelucrarea automată a datelor – BIBLIOGRAFIE
– cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe economice, ştiinţe administrative cu specializarea administraţie publică; curs de specialitate în specializarea analist programator sau orice alt curs de perfecţionare în domeniul utilizării calculatoarelor
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 5 ani.
c) pentru consilier, clasa I, asistent în cadrul Serviciului prelucrarea automată a datelor – BIBLIOGRAFIE
– cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile:ştiinţe inginereşti – ingineria sistemelor, calculatoare şi tehnologia informaţiei, ştiinţe inginereşti – inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii, completate cu studii în domeniul IT (certificări în domeniu);
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 1 an.

Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
– formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane) – formular;
– copia actului de identitate
– copiile diplomelor de studii şi, după caz, ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări însoţite de originale, pentru conformitate;
– copia integrală a carnetului de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei pubice conform Ordinul preşedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013 – adeverinţă
– cazierul judiciar
– adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
– declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că a desfăşurat/nu a desfasurat activităţi de poliţie politică – declaraţie.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45  sau la telefonul 0230-212696, int. 252.

  PRIMAR,
Ion Lungu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *