Top 3 beneficii ale mersului la sală în mod regulat

Știm cu toții că exercițiul fizic regulat este benefic, am auzit lucrul acesta de atâtea ori. Combinați activitatea fizică regulată cu o dietă echilibrată, încercați să fiți activi fizic în fiecare zi și vă veți ajuta să realizați și să mențineți un echilibru sănătos în greutate. Identificați ce exerciții vă place să faceți ori de câte ori vizitați sala de sport. Stabiliți obiective rezonabile și respectați o rutină de antrenament pentru a vedea rezultate pozitive. Consultați medicul înainte de a începe orice activități de antrenament noi. Persoanele de 20 de ani ar trebui să se concentreze pe angajarea în exerciții care promovează creșterea oaselor, inclusiv dans, alergare sau arte marțiale. Dovezile au arătat că începeți să pierdeți mușchii între 30 și 40 de ani, prin urmare antrenamentul cu greutăți este important în această perioadă, astfel încât să vă puteți concentra asupra activităților cardiovasculare. Persoanele cu vârsta peste 50 de ani ar trebui să se concentreze asupra antrenamentelor care ajută la echilibrare, cum ar fi aerobic pe apă, activități ușoare și întindere.
Acest articol vă va ajuta să descoperiți primele 3 avantaje ale mersului la sală, așadar luați-vă acea pereche preferată de adidași și pantaloni Nike, un tricou, o sticlă de apă și să începem!

Top 3 beneficii ale mersului la sală

# 1: Exercițiul este o rețetă secretă pentru a vă stimula motivația, concentrarea și memoria. În cartea sa, „Spark”, John Ratey a explicat că exercițiile fizice au mai multe efecte asupra creierului decât orice parte a corpului. Exercițiul este o rețetă secretă pentru a vă stimula motivația, concentrarea și memoria.
Motivul pentru care sunteți motivați după exerciții fizice este că nivelul de dopamină este ridicat.

Nivelul dvs. de dopamină vă determină nivelul de motivație. Studiile au demonstrat că exercițiile fizice măresc nivelul de dopamină instantaneu și semnificativ.
Dacă vă simțiți anxios, stresat sau deprimat, înseamnă că nivelul dumneavoastră de serotonină este scăzut. Exercițiile fizice au o influență directă asupra nivelului de serotonină. Aceasta înseamnă că cel mai bun remediu pentru depresie este să faceți niște sesiuni de antrenament. Când nivelul dvs. de noradrenalină este scăzut, vă veți chinui să rămâneți concentrat. Nivelurile superioare ale acestuia vă sporesc reținerea, iar nivelurile scăzute ale acesteia vă fac dificilă concentrarea.

Ce se întâmplă dacă puteți crește acești trei neurotransmițători fără niciun medicament? Exact asta se va întâmpla la sală. Exercițiul regulat vă stimulează de asemenea memoria și abilitățile de învățare. Factorul neurotrofic derivat din creier se dezlănțuie atunci când sângele nostru pompează. Memoria dvs. va fi îmbunătățită dacă faceți mișcare regulată. Vă puteți imagina cum va merge ziua dvs. dacă vă puteți afecta în mod direct starea de spirit și vă măriți memoria și capacitatea de învățare?
Oamenii de știință spun că un minim de 6 ore în fiecare săptămână este suficient pentru a vă menține neurotransmițătorii ridicați pe tot parcursul zilei. S-ar putea să vă decideți să faceți sport chiar înainte de muncă sau studii, deoarece neurotransmițătorii tocmai au fost dezlănțuiți și sunt la cele mai înalte niveluri în aceste momente. Acesta este unul dintre avantajele cheie ale mersului la sală.

# 2: Reducerea factorilor de risc pentru sănătate.
Exercițiul fizic regulat vă poate reduce riscul de boli cardiace și circulatorii cu 35%. Căldura produsă de mușchii dvs. când sunteți activ vă mărește temperatura, făcându-vă să vă simțiți mai cald. Acest lucru face ca inima să bată mai repede, pompând mai mult sânge către mușchii pe care îi veți folosi. Mușchii dvs. lucrează mai mult, deci au nevoie de mai mult oxigen. Apoi începeți să respirați mai repede, astfel încât sângele dvs. să poată prelua mai mult oxigen din plămâni. Odată ce sângele tău a captat oxigenul, acesta se deplasează către mușchiul pe care îl folosiți, oferindu- le oxigenul suplimentar de care au nevoie. Dacă sunteți un pasionat al antrenamentului și, prin
urmare, faceți sport în mod regulat, crește mai multe capilare în mușchiul pe care l-ați lucrat. Deci, vedeți de ce activitățile încep să se simtă mai ușor după mersul regulat la sală? Activitatea este excelentă pentru persoanele cu diabet. Pentru cei cu diabet de tip 2, înseamnă că aveți prea multă glucoză în sânge, probabil pentru că nu aveți suficientă insulină. Activitatea fizică vă ajută să folosiți insulina pe care o aveți. Exercițiile fizice regulate permit, de asemenea, celulelor dvs. să utilizeze glucoză, chiar dacă nu aveți insulină.

# 3: Îmbunătățirea sănătății oaselor
Mersul pe jos, joggingul, alergatul și dansul sunt exerciții sănătoase pentru sănătatea oaselor. Oasele sunt importante pentru a ne ajuta în viață și este important pentru noi să le protejăm când suntem tineri. Tinerii au ocazia să aibă grijă de oasele lor. Oasele sunt țesuturi vii și continuă să se remodeleze atunci când cresc. Este important ca tinerii să construiască oase puternice, astfel încât să se mențină densitatea osoasă mai târziu. Activitatea fizică este importantă pentru toți oamenii. Persoanele în vârstă ar trebui să își continue rutina de exerciții, dar să modifice intensitatea exercițiului.

Distribuire articol